Kampanie reklamowe

Aktualnie najbardziej zaawansowy system do precyzyjnego targetowania odbiorców reklamy kampanie reklamowe Kampanie reklamowe 170618 0015

Aktualnie najbardziej zaawansowy system do precyzyjnego targetowania odbiorców reklamy

Google to nadal wyszukiwarka nr 1 wszelkich treści w internecie, stąd duża skuteczność w dotarciu do odbiorców kampanie reklamowe Kampanie reklamowe 170916 0001

Google to nadal wyszukiwarka nr 1 wszelkich treści w internecie, stąd duża skuteczność w dotarciu do odbiorców

Kampanie reklamowe na Facebooku

Posiadamy zebrane grypy odbiorców utworzone na podstawie adresu e-mail lub starą metodą (kiedy jeszcze była dostępna na FB) scrapowanie (różne grupy na FB, organizatorzy imprez w tym centra kultury, agencje artystyczne, agencje eventowe).

Dobieramy odpowiedni format reklamy dopasowny do akcji reklamowej. Skutecznie uzyskujemy bardzo niskie stawki reklamowe, dzięki reklamom kontaktowym lub page like.

Wykorzystujemy reklamy video lub elementy głosowania.

Skutecznym sposobem dotarcia do odpowiedniej grupy jest remarketing czyli wyświetlanie reklam osobom, które np. zobaczyły ofertę lub video.

Pozyskiwanie adresów e-mail, tak aby raz wydane pieniądze na reklamę mogły się zwrócić przy kolejnych akcjach sprzedażowych.

Kampanie reklamowe w Google

Reklamy graficzne to świetny sposób do wyświetlania reklam na największych serwisach związanych z tematyką reklamy. Skutecznie docieramy do odbiorców szukających dokładnie to co chcemy im sprzedać.

Remarketing jest genialnym sposobem na „przyklejenie” reklamy do klienta, który odwiedził stronę z ofertę. Reklama wręcz podąża za nim wszędzie tam gdzie szuka czegoś w internecie.

Kampanie reklamowe promujące koncert wraz ze sprzedażą biletów
Kampanie reklamowe promujące artystów wraz ze sprzedażą płyt
Kampanie reklamowe skierowane do odpowiednich odbiorców. (lokalizacja, wiek, płeć, status związku, stanowisko, zainteresowania itp).
Kampanie reklamowe skierowane do odpowiednich odbiorców. (lokalizacja, wiek, płeć, status związku, stanowisko, zainteresowania itp). w celu pozyskania do nich kontaktu: adres e-mail, telefon, adres kontaktowy.
Kampanie reklamowe łączone: wykorzystujące reklamę na Facebooku i remarketing w Google lub odwrotnie. Plus zastosowanie subskrypcji na messenger.
Kampanie reklamowe pozyskujące subskrypcję na messenger, dzięki czemu możemy w późniejszym etapie za darmo komunikować się z odbiorcami ( osoby, które zareagowały na reklamę).