Kampanie reklamowe

Kampanie reklamowe home adagency cup2

Facebook

Aktualnie najbardziej zaawansowy system do precyzyjnego targetowania odbiorców reklamy
Kampanie reklamowe home adagency cup3

Google Adwords

Google to nadal wyszukiwarka nr 1 wszelkich treści w internecie, stąd duża skuteczność w dotarciu do odbiorców

Kampanie reklamowe na Facebooku

Posiadamy zebrane grypy odbiorców utworzone na podstawie adresu e-mail lub starą metodą (kiedy jeszcze była dostępna na FB) scrapowanie (różne grupy na FB, organizatorzy imprez w tym centra kultury, agencje artystyczne, agencje eventowe).

Dobieramy odpowiedni format reklamy dopasowny do akcji reklamowej. Skutecznie uzuskujemy bardzo niskie stawki reklamowe, dzięki reklamom kontaktowym lub page like.

Wykorzystujemy reklamy video lub elementy głosowania.

Skutecznym sposobem dotarcia do odpowiedniej grupy jest remarketing czyli wyświetlanie reklam osobom, które np. zobaczyły ofertę lub video.

Pozyskiwanie adresów e-mail, tak aby raz wydane pieniądze na reklamę mogły się zwróćić przy kolejnych akcjach sprzedażowych.

Kampanie reklamowe w Google

Reklamy graficzne to świetny sposób do wyświetlania reklam na największych serwisach związanych z tematyką reklamy. Skutecznie docieramy do odbiorców szukających dokładnie to co chcemy im sprzedać.

Remarketing jest genialnym sposobem na „przyklejenie” reklamy do klienta, który odwiedził stronę z ofertę. Reklama wręcz podąża za nim wszędzie tam gdzie szuka czegoś w internecie.

Sprzedaż biletów na koncert

Kampanie reklamowe promujące koncert wraz ze sprzedażą biletów

Sprzedaż płyt

Kampanie reklamowe promujące artystów wraz ze sprzedażą płyt

Sprzedaż usług

Kampanie reklamowe skierowane do opowiednich odbiorców. (lokalizacja, wiek, płeć, status związku, stanowisko, zainteresowania itp).

Sprzedaż produktów

Kampanie reklamowe skierowane do opowiednich odbiorców. (lokalizacja, wiek, płeć, status związku, stanowisko, zainteresowania itp).

Kampanie kontaktowe

Kampanie reklamowe skierowane do opowiednich odbiorców. (lokalizacja, wiek, płeć, status związku, stanowisko, zainteresowania itp). w celu pozyskania do nich kontaktu: adres e-mail, telefon, adres kontaktowy.