od pomysłu

[vc_row 0=””][vc_column 0=””][how_it_works border=”1″ image=”12″ number=”1″ title=”Jak zacząć “]Mam pomysł, od czego zacząć?[/how_it_works][story_box image=”2196″][/story_box][vc_column_text css_animation=”none”]

Stwórz plan pracy

Warto zapisać wszystkie pomysły, nawet jeśli początkowo są szalone. Następnie należy utworzyć mapę -czyli co jest zależne od czego.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row gap=”2″ css=”.vc_custom_1497477053590{background-color: #dbdbdb !important;}”][vc_column width=”1/3″][quick_fact heading=”Podział prac” title=”Kto będzie za co odpowiedzialny”]Pamietaj nie musisz się na wszystkim znać, ważne aby powierzyć to w odpowiednie ręce. Deleguj zadania.[/quick_fact][/vc_column][vc_column width=”1/3″][quick_fact heading=”Etapy pracy” title=”Podziel projekt na etapy”]Wyznacz daty realizacji poszczególnych etapów prac, tak aby wymagać od wykonawców terminowości.[/quick_fact][/vc_column][vc_column width=”1/3″][quick_fact heading=”Finansowanie” title=”Przelicz fundusze, tak aby nie stanąć w miejscu”]Czasami warto ograniczyć zasięg projektu, tak aby “liczyć siły na zamiary”. [/quick_fact][/vc_column][/vc_row][vc_section 0=””][vc_row 0=””][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space 0=””][vc_column_text 0=””]

Product launch

Przygotuj swoich odbiorców (klientów). Zainteresuj ich zanim jeszcze zaczniesz swój biznes. To świetny sposób, aby zarabiać od początku prowadzenia interesu.

Wyobraź sobie restaurację czy klub, gdzie w dniu otwarcia są tłumy. Nie możesz czekać i mówić:

jak otworzę to wtedy zajmę się promocją…

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_empty_space 0=””][vc_column_text 0=””]

Skuteczna reklama

Jest wiele możliwości dotarcia do klienta, aktualnie najciekawsze możliwości daje Facebook, choć to nie jedyna droga. Reklama w cale nie musi być droga. Kampanie viralowe, konkursy, rabaty….[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][/vc_section][vc_row css=”.vc_custom_1497533189308{background-color: #bfbfbf !important;}”][vc_column width=”1/2″]

– stworzeniu planu pracy
– projektach graficznych (logo, strona www, ulotki, wizytówki, papier firmowy)
– stworzeniu strony www, pomysłu na Fanpage

[/vc_column][vc_column width=”1/2″]

– strategię reklamową
– kampanie viralowe na Facebooku
– kampanie sprzedażowe ( w tym samosponsorujące się reklamy)
– kampanie foto i video

[/vc_column][/vc_row]